Reklamacije

Poštovani kupci,

Obaveštavamo Vas da prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni Glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon) kupovina preko naše internet prodavnice strazilovo.rs smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Obrazac/izjavu o odustanku možete preuzeti ovde.

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti. Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i račun-otpremnica koju je kupac prethodno dobio uz porudžbinu.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Povraćaj sredstava

U slučaju odustanka od ugovora potrošač ima pravo na povraćaj novca ili zamenu za drugi proizvod. Novac se kupcu vraća po prijemu robe i nakon što se utvrdi d aje proizvod neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač uplatio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda. Troškove vraćanja robe snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikl.

Procedura za povraćaj sredstava

Kontaktirajte nas pozivanjem na kontakt telefon 069/ 1 566 996 ili nam pošaljite mejl na adresu: strazilovoknjizara@gmail.com, podatak Vašeg broja računa/otpremnice, broj dinarskog tekućeg računa, i naziv banke u kojoj imate navedeni račun.

Kada dostavite potrebne podatke biće kreirana neophodna dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na mejl adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.

Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski račun i nije moguće slanje gotovine po kuriru.

Reklamacije

Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom u našoj intrernet prodavnici, Vašu reklamaciju ćemo rešiti u najkraćem mogućem roku. Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko ima nekih oštećenja, paket ne bi trebalo da preuzmete. Ukoliko ustanovite da prozivod koji ste kupili nije ispravan ili niste zadovoljni kupljenim proizvodom, možete nas kontaktirati na sledeći način:

Na našu mejl adresu strazilovoknjizara@gmail.com pošaljite nam informacije o Vašoj porudžbini (broj porudžbine, ili Vaše korisničko ime, i opis reklamacije ili nas pozovite putem telefona 069/ 1-566-996

Na osnovu Vašeg opisa reklamacije poslaćemo Vam informaciju o tome:

  • da li je moguće zameniti proizvod za novi
  • da li je moguće izvršiti povraćaj novca
  • da li se može naći neko drugo rešenje nastalog problema

U slučajevima kada je moguće izvršiti zamenu proizvoda i povraćaj novca, potrebno je da Vi putem kurirske službe pošaljete proizvod na našu adsresu o Vašem trošku. Kada nam proizvod stigne nazad, šaljemo Vam obaveštenje o povratu novca, odnosno slanju zamenskog proizvoda. U skladu sa zakonskim rokom, povrat novca ili zamena proizvoda biće izvršena u roku od 15 dana, u suprotnom nas kontaktirajte putem telefona ili mejlom.

Reklamacije na oštećenja u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju, odmah prijavite kuriru koji Vam isporučuje robu. Svako oštećenje u transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe pozivom na telefonski broj  023/566-996 ili 069/15-66-996 ili na mejl strazilovoknjizara@gmail.com sa opisom uočenog oštećenja ili manjka delova.

Ukoliko uočite takvo oštećenje nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li je oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštešćen i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrsu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara poručenoj ili da podaci na računu nisu odgovoarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema robe obavestite putem telefona 023/566-996 ili 069/15-66-996 ili pošaljete mejl sa podacima ime, prezime, kontakt telefon na strazilovoknjizara@gmail.com i opišete kakav problem imate. Sledeće što možete da uradite je da preuzmete reklamacioni list sa linka popunite ga i sa robom brzom poštom pošaljete na adresu. U najkraćem mogućem roku odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestićemo Vas o daljim koracima. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešavanje reklamacije 15 dana od trenutka prijema iste. Reklamacioni list možete preuzeti klikom na link

Uslovi isporuke

Rok isporuke

Sve porudžbine formirane radnim danima do 12h biće obrađene istog dana (bićete obavešteni o raspoloživosti proizvoda, datumu i načinu isporuke putem mejla ili telefona), porudžbine formirane posle 12h biće obrađene sledećeg radnog dana. Ukoliko porudžbinu formirate u petak posle 12h, subotu ili nedelju, porudžbina će biti obrađena tek u ponedeljak. Nakon obrade porudžbine bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem mejla.

Preuzimanje pošiljke

Proizvode koje ste poručili na našem sajtu šaljemo Vam Post Expresom (kurirska služba koja vrši dostavu robe za nas) na teritoriji Republike Srbije. Pošiljke isporučuju na Vašu adresu u periodu od 08:00-19:00. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Ukoliko kurir ne zatekne nikoga na adresi koju ste naveli za preuzimanje pošiljke, paket se nosi u Vašu lokalnu poštu i imate rok od 5 radnih dana da preuzmete paket u vašoj pošti.Prilikom preuzimanja pošiljke, potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija oštećena ili posumnjate da je možda proizvod oštećen odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite pozivom na broj 069/ 1-566-996 ili putem mejla strazilovoknjizara@gmail.com Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

Cena isporuke

Robu šaljemo kurirskom službom Post Expres i plaćanje se vrši pouzećem. Cena dostave zavisi od težine paketa i možete je okvirno izračunati na sajtu Post Expressa najčešće je od 350-420 dinara u zavisnosti od težine paketa, rok isporuke je 24h. Cena isporuke može biti značajno umanjena, ukoliko ne bude otkupa, odnosno ukoliko izvršite plaćanje putem (uplatnice, ili e-bankinga direktno na tekući račun Knjižare Stražilovo) rok isporuke je maksimalno 5 dana (obične bude u roku od 11-2 dana), a cena otkupa do 200 RSD.

Napomena:

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme “Naručite” saglasni ste sa uslovima isporuke.

Vaši podaci će se koristiti samo u cilju obrade porudžbine i pružanja boljeg korisničkog iskustva, kao što je navedeno ovde politika privatnosti

Načini plaćanja

Proizvode koje poručite u našoj intenet prodavnici možete platiti na više načina

  • Pouzećem gotovinski u trenutnku isporuke,
  • Uplatnicom u pošti ili banci

Plaćanje pouzećem

Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno poručili putem našeg  sajta strazilovo.rs, plaćanje porudžbine se vrši isključivo u gotovom novcu u dinarskoj valuti kuriru naše kurirske službe (Post Exkpres).

Plaćanje uplatnicom u banci ili pošti:

Zaporudžbine čije plaćanje se vrši uplatom u banci ili pošti, rok za uplatu je 3 radna dana. Robu ćemo Vam poslati nakon evidentirane uplate.

Uplatu možete izvršiti koristeći e-banking ili na bilo kom mestu na kom inače plaćate svoje račune, pošti, banci i sl. Uplatnicu popunjavate na osnovu podataka koje ste dobili u potvrdi porudžbine. Proizvodi će biti rezervisani tri dana. Molimo Vas da svoju uplatu izvršite u tom roku. Za naknadne uplate nakon tog roka po osnovu istog predračuna ne možemo garantovati raspoloživost artikala, i ako trenutno nemamo na raspolaganju poručeni artikal, o tome obaveštavamo potrošača putem e-mejla navedenog u porudžbini. Nakon prijema našeg obaveštenja potrošač je u obavezi da na e-mejl adresu strazilovoknjizara@gmail.com pošalje obaveštenje o odustanku od poruždbine i broj računa za vraćanje uplate, čiji je vlasnik lice čiji su podaci navedeni u porudžbini. Na dostavljeni broj računa se vrši vraćanje uplate u roku od 3 radna dana od prijema obaveštenja o odustanku potrošača. Ako su dostavljeni pogrešni podaci o broju računa i vlasniku, o tome ćemo obavestiti potrošača, a vraćanje uplate će biti izvršeno nakon dostavljanja tačnih traženih podataka. Uplaćena sredstva se vraćaju u roku od 3 radna dana od dostavljanja podataka o broju računa.

Ostvari dodatnih -5% na narednu kupovinu

Prijavi se na newsletter i budi u toku sa najaktuelnijim popustima i akcijama koje pripremamo specijalno samo za naše LOYALTY članove.